sobota, 18 czerwca 2011

O tym, jak to wszystko się zaczęło

Witaj Internauto na moim blogu!

Na początku krótko się przedstawię i napiszę, jak zaczęła się moja przygoda z Tatrami, która notabene nie trwa zbyt długo, ale jestem pewien, że to miłość na wiele lat ;)

Wszystko zaczęło się w listopadzie, ubiegłego roku. Na jesień wybrałem się w Góry, a dokładnie w nasze, polskie Tatry. Już wtedy, po kliku wędrówkach wiedziałem, że jeszcze tu wrócę nie raz i tak też się stało.

Kolejną wycieczkę w Tatry odbyłem w tym roku, w czerwcu. Po powrocie z tego wypadu zrodził się w mej głowie pomysł, aby założyć blog dotyczący Tatr i dzielić się z szerszym gronem opisami moich wędrówek po Tatrach.

Wiem, że w sieci jest wiele osób, które, tak jak ja, poszukują informacji o Tatrach. Głównie poszukują informacji o szlakach. Takie informacje znajdą właśnie na moim blogu. Mam  więc nadzieję, że moje opisy - ilustrowane zdjęciami - okażą się dla Ciebie pomocne.

Jako iż po Tatrach chodzę od niedawna, na początku nie będzie wiele opisów przebytych przeze mnie szlaków, ale obiecuję, że w miarę możliwości, tych opisów będzie przybywać.

Zapraszam zatem do przeglądania bloga i dzielenia się swoimi opiniami.

Pozdrawiam
Mateusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz